(0)
Puzzle English
English_Dom

Типи розвитку дітей або чому діти розвиваються по-різному?

Відповідь не лише в тому, що діти потребують не однакового, а індивідуального підходу до навчання і виховання, але й у тому, що кожна дитина розвивається по-різному. Це зовсім не означає, що дитина одного типу розвитку матиме переваги у майбутньому, а дитина з іншим типом розвитку таких переваг не матиме. І також це не означає, що одних дітей можна вважати розумнішими чи кмітливішими у порівнянні з іншими дітьми. Просто усі люди влаштовані по-різному і мають різні періоди «дозрівання». Давайте розглянемо, які типи розвитку дітей можуть бути і як це потім відображається на їхньому житті.

Від батьків, які мають дітей близнюків, часто можна почути, що їхні діти, отримуючи однакову кількість уваги і однакове виховання, по-різному засвоюють знання, уміння і навички.

Воспитание близнецов

Одні діти розвиваються поступово і рівномірно, інші – ривками, а є такі діти, які розвиваються просто з неймовірною швидкістю. Однак, найважливіше, що варто зауважити -  всі діти до віку 18 років мають приблизно один і той самий рівень розвитку. Тому, у будь-якому випадку, не варто хвилюватися з приводу того, що ваша дитина відстає у розвитку, якщо вона здорова фізично.

 Діти, які розвиваються рівномірно, як правило не приносять клопотів батькам. Вони мають нормальну успішність у школі, а додаткові заняття одразу дають результати. Зазвичай, батьки таких дітей просто відзначають успіхи своїх дітей, не хвилюючись за їхнє майбутнє.

Деякі діти розвиваються ривками. Батьки таких дітей зазвичай думають, що з дітьми щось не так. Насправді, батькам просто потрібно запастися терпінням і свого часу вони будуть приємно здивовані результатом. Мозок таких дітей влаштований так, щоб накопичувати знання якийсь час, і лише тоді, коли теоретичні знання накопичились у достатній кількості і дійшло до того рівня, щоб перейти у практичну площину, дитина показує готовий результат свого навчання. Тобто в один момент дитина покаже необхідний рівень знань, який буде не гіршим, а можливо й кращим, ніж у її однолітків.

Багатьом учителям і батькам важко сприйняти такий тип розвитку дитини. Тривалий час їм здається, що їхні зусилля марні і не приносять бажаних результатів. Дитина неначе відштовхує ті знання, які їй намагаються дати. У зв’язку з цим і учителі, і батьки часто втрачають віру в таку дитину і не виявляють необхідного терпіння і наполегливості, якої вона так потребує. Це головна причина того, що такі діти врешті решт дійсно не досягають того рівня знань, якого від них очікують і втрачають віру у себе, вважаючи себе невдахами.

Розвиток дітей

Діти з таким типом розвитку потребують особливого підходу і особливого терпіння. Можливо, потрібно більш уважно визначити тип темпераменту і тип сприйняття (візуальний чи слуховий) такої дитини і адаптувати процес навчання до її потреб.

Найголовніше чого потребують такі діти – віру в те, що з ними усе добре, заохочення, терпіння і наполегливості батьків. Будьте впевнені, ваша дитина обов’язково досягне визначених для неї вершин.

Діти з третім типом розвитку мають надзвичайну здатність до навчання. Але парадокс – такі діти часто мають низьку успішність у школі. Проблема у тому, що їм постійно потрібно «піднімати планку», в іншому разі вони втрачають інтерес до навчання. Також дітям із таким типом розвитку варто розвивати саме ті сфери розумової та іншої діяльності, які даються їм тяжче. Це ніби весь час стимулюватиме їхній розвиток.

Успішна дитина

Варто зауважити, що типи розвитку дітей можуть стосуватися найрізноманітніших сфер діяльності дитини. Наприклад, дитина може мати гарні успіхи у навчанні і одночасно розвивати свої фізичні здібності ривками. Я багато разів чула, як на батьківських зборах дитину хвалять за гарну загальну поведінку, але роблять зауваження щодо її поганої поведінки на тих чи інших уроках, які дитині важко даються. Бути сильнішим в одній сфері і слабшим в іншій – це абсолютно нормально. Наприклад, Бетховен писав вкрай безграмотно і практично не умів ні ділити, ні множити, як, до речі, й Александр Дюма-батько. Сергій Корольов, автор радянської ракетно-космічної техніки, вчився у школі на одні лише трійки і не показував особливих успіхів ні з фізики, ні з математики. Мати Томаса Едісона забрала сина зі школи і перевела його на домашнє навчання, тому що його фактично вигнали за неуспішність зі школи. Двох Нобелівських лауреатів – Альберта Ейнштейна та Уінстона Черчіля – у наш час, скоріш за все, зарахували б до школи для «важких» дітей.

Можливо, що причина неуспішності дитини у тій чи іншій сфері пов’язана з тим, що її просто не зацікавили певним предметом чи певною діяльністю. Або ж дитина вирішила, що саме цей предмет їй дається тяжко, отже вона не витрачатиме сил на нього. Також дитина може вирішити, що навряд чи складний і незрозумілий для неї предмет вона буде використовувати у житті, тому й не докладає зусиль для його вивчення.

Тому будьте уважні до своєї дитини, намагайтеся максимально точно визначити особливості характеру, темпераменту та інтелекту вашої дитини і відповідно до цього потім вибудовувати систему виховання і навчання. Вірте – ваша дитина найкраща і заслуговує безумовної уваги і терпіння. До того ж, успішність у школі зовсім не гарантує успішності у подальшому житті.

Розвиток дитини, виховання дитини, дитина погано вчиться, вчителі і батьки, причина неуспішності, неуспішність, чому дитина

Расскажи друзьям
English_Dom
Все материалы сайта защищены авторским правом. Копирование и видоизменение материалов сайта возможно только после письменного согласия администрации сайта.
Newfrog.com INT Newfrog.com INT
Puzzle English

Контакти

admin@keep-sane.com.ua

Залиште нам повідомлення