(0)
Puzzle English
English_Dom

10 фатальних помилок керівників, через які йдуть кращі співробітники

Ваша компанія не в перший раз позбавляється кращих кадрів? Швидше за все, причина витоку співробітників - розбіжності з політикою керівництва. Читайте в нашій статті 10 фатальних помилок управління, на які краще звернути увагу вже зараз. Відсутність перспективи кар'єрного зростання і можливості самореалізації для кращих співробітників, емоційне вигорання, відсутність професійного визнання, невиконання керівником власних обіцянок, постійний дріб'язковий контроль, бюрократизм, протидія новому і багато іншого. Від хороших начальників не біжать, пора стати кращим у своїй справі! Якщо від вас не вперше йдуть кращі співробітники, час задуматися про причини, які змушують цінні кадри рвати відносини з вашою компанією. Найчастіше проблема ховається далеко не в цифрах і навіть не в обсягах поставлених робіт, але в неправильних діях керівника, який просто не може знайти підхід. Адже від хорошого життя не біжать! Щоб уникнути витоку кращих кадрів в подальшому, рекомендуємо звернути увагу на 10 популярних помилок керівників, яких краще уникати.

 1. Відсутність визнання за досягнення

Звичайно, прямий обов'язок кожного співробітника - працювати добре,йому за це платять. Ви не зобов'язані відзначати успіхи кращих співробітників, виділяючи їх серед інших, адже «ідеальний» працівник має чудову внутрішньою мотивацію і не потребує вашого визнання. Вловили підступ? Насправді, в будь-якому з нас живе дух суперництва, нам хочеться, щоб наші успіхи були помітними і викликали хоча б посмішку. Хіба так складно виділити невелику премію або подякувати за успіхи в присутності інших колег?

2. Відсутність перспектив кар'єрного росту

Давайте будемо чесними, талановиті люди жадають розвиватися і рухатися вперед, підкоряючи нові цілі і вершини. Якщо ваша компанія не може надати співробітникові цікавих перспектив, якщо кар'єрна драбина закрита, швидше за все, довго у вас цей кадр не затримається, його переманять конкуренти, у яких пропозиція виявиться набагато більш привабливю. Надайте кращим співробітникам можливості для розвитку, не кидайте все на самоплив.

помилки керівників

Фрагмент мультфільму "Office plancton"

 

3. Невиконання власних обіцянок

Ви мотивували співробітників приємними бонусами і обіцянками про краще життя? Будьте ласкаві тримати своє слово, інакше ризикуєте потрапити в список «слизьких типів», яким немає віри. Поважайте почуття ваших співробітників, не обіцяйте того, чого не збираєтеся робити, а якщо вже пташка випурхнула з клітки - тримайте слово до кінця. Інакше дуже скоро довіру до вас буде підірвано, а за цим піде і звільнення.

4. Протидія новому

Талановиті співробітники часто дивляться далеко вперед, а тому бачать перспективними ті ідеї, які вам здаються абсурдними. Не варто заздалегідь ставити хрест на новому, обмежувати фантазію підлеглих тільки тому, що нововведення вас лякають. Підіть на компроміс, дозвольте співробітникам реалізувати деякі творчі ідеї, це вселить у них ще більший ентузіазм і бажання викладатися на 100% заради спільної справи.

5. Неможливість самореалізації

Люди з високим потенціалом часто бажають вести ті проекти, які не просто забезпечують гідний заробіток, але вимагають повної самовіддачі і розкриття їх внутрішніх здібностей. Помилка керівників - нерозуміння цього процесу, невміння делегувати дійсно цікаві проекти кращим фахівцям. В результаті талановиті і розумні сотруднікі скніють на нудній і нецікавій роботі, в якій не можуть реалізуватися професійно. Ясна річ, одна лише матеріальна винагорода їх довго втримає.

помилки керівників

Фрагмент мультфільму "Office plancton"

6. Недовіра з боку керівництва

Дріб'язковий і покроковий контроль кращих фахівців, які і так відмінно справляються зі своєю роботою, здатний зруйнувати теплі взаємини в будь-якому колективі. Адже що важливо при спілкуванні в формі «начальник-підлеглий»? Повага, діловий тон, співпраця заради спільних цілей і ефектне делегування. Те, в чому сам керівник не сильний, він перекладає на плечі справжніх фахівців, лише здалеку коректуючи виконання завдань. Але не пиляє, неук, не перешкоджає роботі.

7. Лояльне ставлення до неефективних працівників

Якщо в компанії повно посередніх співробітників, які виконують роботу недобросовісно, а то і як-небудь, дуже скоро вони внесуть відчутний дисбаланс в колектив. Навіщо працювати добре і на межі можливостей, коли можна не працювати і отримувати все ті ж переваги? Ледачі співробітники здатні демотивувати талановитих колег, тому так важливо ретельно відбирати команду з хороших, виконавчих і ефектних фахівців.

8. Професійне вигорання в результаті перевантажень

Кращі фахівці вельми плідні і діяльні, а тому є спокуса вичавити з них максимум їх здібностей, змусивши бути продуктивними по 70 годин на тиждень. Додаткові обсяги робіт, найскладніші проекти, величезна відповідальність, переробки до пізньої години, вкалування без вихідних і відпусток - все це загрожує, по-перше, емоційним вигоранням, по-друге, проблемами зі здоров'ям і ефективністю. Людина, яка працює в режимі нон-стоп, не зможе виконувати роботу дійсно якісно. Його психіці потрібен відпочинок.

помилки керівників

Фрагмент мультфільму "Office plancton"

 

9. Процвітання бюрократії

Виконання безглуздих ритуалів, зайва формалізація, процедури, які перевищують розумні межі, - все це в першу чергу позначається на мотивації кращих співробітників, які не витримують бюрократії. Звичайно, контроль необхідний, документація забезпечує таку собі стабільність, але в розумних межах же! Не обтяжуйте роботу професіоналів паперовою тяганиною, яка заважає досягненню реальних результатів.

10. Особистість самого керівника

Нарешті, останньою причиною звільнення кращих співробітників часто виявляється сам керівник, з яким просто не знаходять спільної мови. Невдоволення начальником, обраної ним лінії поведінки, його емоційної байдужістю, важким характером і іншими факторами вносить відчутний дисбаланс в настрій колективу. Якщо це не перший хороший співробітник, якого ви втрачаєте через притирки, швидше за все, справа в вас. У таких випадках добре допомагає коучинг для керівників, де професійні психологи навчають емоційному лідерству в колективі. Отже, доведеться працювати над собою, змінювати звичну лінію поведінки, вчитися не просто керувати, але щиро дбати про благо своїх співробітників. У вас є всі шанси повернути справу так, щоб кращі працівники вибрали саме вас, просто знайдіть причину невдоволення і перегляньте своє ставлення до неї.

Читайте також "15 ступенів кар'єрного зросту"

Читайте також "9 помилок в пробах догодити керівництву"

Читайте також "7 правил приємої людини"

Читайте також "9 помилок в спробах догодити керівництву"

Читайте також "8 дивних офісних правил світових компаній"

Читайте також "Як відмовити і залишитися другом?"

Читайте також "7 правил приємної людини"

Читайте також "9 способів підвищити свою самооцінку"

 

 

Расскажи друзьям
English_Dom
Все материалы сайта защищены авторским правом. Копирование и видоизменение материалов сайта возможно только после письменного согласия администрации сайта.
Newfrog.com INT Newfrog.com INT
Puzzle English

Контакти

admin@keep-sane.com.ua

Залиште нам повідомлення