(0)
Puzzle English
English_Dom

Права та деякі особливості авіаперевезень

Часто, коли ми зібралися в подорож літаком і приїхали в аеропорт, ми можемо розгубитися і почати діяти хаотично, або й зовсім стаємо бездіяльними. Причина – незнання своїх прав та деяких правил перевезення пасажирів авіатранспорту. Результат для нас – суцільне розчарування, зіпсована відпустка та неочікувані грошові витрати. Що ж можна взагалі із собою перевозити і які є правила для пасажирів?

 

Перевезення дітей

  1. Дітьми у правилах пасажирських авіаперевезень вважаються немовлята до 2 років (infant - INF) та діти від 2 до 12 років (children - CHD). Дітей до 2 років перевозять без надання їм окремого місця в авіатранспорті та за спеціальними тарифами.
  2.  Дітей від 2 до 12 років перевозять на окремому місці і за спеціальними тарифами.
  3.  Без супроводу можна перевозити дітей від 5 до 14 років на внутрішніх авіалініях та від 5 до 16 років на міжнародних авіалініях.
  4.  На дитину до 2 років безкоштовно можна перевозити одне місце багажу, вагою до 10 кг із загальною довжиною до 158 см.
  5. Кожен дорослий пасажир має право перевозити із собою лише одну дитину без надання окремого місця для сидіння, другу дитину потрібно перевозити на окремому місці для сидіння, яке відповідно оплачується згідно з вимогами перевізника і правилами перевезення дітей від 2 до 12 років. Водночас, дитина на окремому місці для сидіння має перебувати в автомобільному кріслі для дітей, яке також повинно мати сертифікат щодо його використання на авіатранспорті. Якщо ці вимоги не витримані, то перевізник має право відмовити у посадці на борт літака.

Дитина в аеропорту

Перевезення вагітних жінок

  •  Під час перевезення вагітних жінок авіакомпанії вимагають довідку «MEDIF» щодо стану здоров’я жінки. Водночас жінки з терміном вагітності більше 35 тижнів, якщо пологи мають початися не раніше, ніж за 4 тижні, мають надати довідку, яка була оформлена і видана їм не раніше, ніж за 30 днів до вильоту. Хоча, працівники авіакомпаній мають право вимагати довідку «MEDIF» і на більш ранніх термінах вагітності.
  • Авіакомпанія має право відмовити вагітній жінці у авіаперевезенні навіть у разі пред’явлення нею довідки «MEDIF», якщо пологи очікуються протягом найближчих 7 днів.
  • Перевезення породіль після народження дитини, а саме протягом перших семи днів після пологів, як правило забороняється.

Вагітна в літаку

Але є і гарні новини. Всі пасажири мають права, які можна відстоювати.

Згідно з Монреальською Конвенцією (Конвенція про уніфікацію деяких правил міжнародних повітряних перевезень 1999 р.), другого міжнародного законодавства та правил перевезення пасажирів і багажу Міжнародної асоціації повітряного транспорту ми, як авіапасажири, маємо право вимагати компенсацію і особливі умови не залежно від того, білет якого класу ми маємо та яким рейсом летимо (лоукост, чартер чи регулярний).

Якщо рейс затримується

  1. Представники авіакомпанії зобов’язані повідомити пасажирам рейсу чому і на який термін затримано рейс. Водночас ви маєте право вимагати у представника авіакомпанії в аеропорту чи власне у відповідних працівників аеропорту документ, який підтверджує той факт, що рейс затримано. Достатньо і документу, який матиме печатку авіакомпанії, де вказано реальний час вильоту.
  2. Вимагайте послугу зберігання багажу.
  3. Якщо ви подорожуєте з дітьми до 7 років, то ви, як особа, що супроводжує дитину, можете вимагати, щоб вам надали доступ у кімнату матері і дитини.
  4. Якщо рейс затримали більше ніж на 2 години, то ви маєте право на два телефонних дзвінки та два електронні повідомлення за рахунок авіакомпанії, а також на безкоштовні охолоджувальні напої.
  5. Якщо ж рейс затримали більше, ніж на 4 години, то авіакомпанія зобов’язана забезпечити вас повноцінним харчуванням, з інтервалом не менше 6 годин (з урахуванням часу доби).
  6. У разі, якщо рейс затриманий більше, ніж на 6 годин вночі і більше, ніж на 8 годин удень, то варто вимагати розташування у готелі за рахунок авіакомпанії з організацією трансферу з аеропорту до готелю і назад (або лише до готелю). Якщо ж ви незадоволені умовами перебування у готелі і хочете змінити готель, то збережіть усі чеки, щоб у подальшому вимагати компенсації.
  7. Якщо ж затримка серйозна, то ви маєте право вимагати виплати компенсації у розмірі від 25% мінімальної заробітної плати за 1 годину затримки (в середньому у країнах СНД – це 50% від вартості квитка).
  8.  Головне, що варто розуміти у таких ситуаціях, що всі подальші з’ясування обставин, незалежно від того здійснюєте ви поїздку вітчизняними авіаперевізниками чи закордонними, будуть відбуватися у тій країні, де відбулася затримка рейсу. Всі чеки (на харчування, мобільний зв'язок та інтернет, проживання у готелі тощо) потрібно обов’язково зберігати, адже потім це буде вагомим аргументом під час вирішення питання компенсації витрат.

Затримання рейсу

  Приємної подорожі!

 

Расскажи друзьям
English_Dom
Все материалы сайта защищены авторским правом. Копирование и видоизменение материалов сайта возможно только после письменного согласия администрации сайта.
Newfrog.com INT Newfrog.com INT
Puzzle English

Контакти

admin@keep-sane.com.ua

Залиште нам повідомлення