(0)
Puzzle English
English_Dom

10 особистих звичок, які мають непрофесійний вигляд в очах колег і керівництва

Нещодавно я зайшла до друзів в офіс однієї з американських компаній. Оскільки я часто у них буваю, то знаю більшість співробітників. Крім того, що всі вони - люди приємні, доброзичливі і з усіх боків позитивні, вони ще й професіонали екстра класу. Але в цей раз мою увагу привернув новий співробітник. Послужний список у нього був не гірше, ніж у інших. Він з усіма намагався поводитися максимально доброзичливо. Але з якоїсь причини майже всі працівники офісу з самого початку появи новачка в команді почали ставитися до нього негативно. Вони не вважали його досить професійним. Мене зацікавила така одностайна думка.

Стало цікаво: за якими ознаками, не вникаючи в результати роботи людини, люди визначають, що він не є професіоналом? Розпитавши більшість співробітників офісу, я виділила 10 показників, які кидали тінь непрофесіоналізму на новенького. І всі ці характеристики, як не дивно, практично не торкалися його трудових обов'язків. Це були особисті звички, і навіть риси характеру. Але вони робили людину непрофесіоналом в очах співробітників і керівника.

Отже, які 10 особистих звичок заважають людині стати професіоналом у своїй справі? Ці якості можуть бути присутніми і у вас. Якщо ви мрієте про кар'єрний ріст, рекомендую терміново почати від них позбавлятися

1. Вживання жаргону

Слідкуйте за своєю мовою! Особливо на роботі, і навіть в неформальній обстановці в присутності співробітників. Нецензурні вислови, що вживаються до місця і не до місця, відбивають у культурних людей будь-яке бажання з вами спілкуватися.

2. Зайва балакучість

Той, хто багато говорить, зазвичай мало робить. А професіонал - це той, хто робить. Звичка багато базікати про сторонні речі призводить до витрати свого часу і часу колег. Балаканина відволікає від роботи. Професіонали ж від роботи на роботі не відволікаються.

Болтун в офісі

3. Плітки й інтриги

Ніхто не любить людей, які пліткують на роботі. Тому що всі знають - скоро такий пліткар почне обговорювати їх самих. Будь-які плітки і інтриги розпалюють робочу обстановку. І негатив буде накопичуватися навколо того, хто ці плітки розпускає. А це ніяк не сприяє просуванню по кар'єрних сходах і загальної любові колективу.

плітки в офісі

4. Зайві обіцянки

Звичка схожа на балакучість. Тільки тут людина багато говорить по робочих питаннях. Багато хвалиться, багато обіцяє, але нічого не виконує. Тому що часу на виконання обіцяного у такого співробітника зазвичай немає. Як і бажання. Така поведінка - всього лише спосіб привернути до себе увагу. Але на роботі увагу привертають справою і результатом, а не балачками.

 техніка досягнення складних цілей

5. Запізнення

На роботу, на збори, на зустрічі з клієнтами - куди завгодно. Професіонали ніколи не спізнюються. На зустріч приходять вчасно, листи відправляють в обумовлені терміни, звіти здають хвилина в хвилину. І все встигають. Тому що вони - професіонали. А різні непередбачені обставини, поломки авто, пробки, відсутність інтернету виникають тільки у дилетантів.

запізнення на роботу

6. Проблеми не вирішуються конструктивно

Якщо питання, що вимагає додаткового часу та зусиль для його вирішення, зустрічає шквал обурень із боку співробітника - він точно не професіонал. Тому як обурення - це спроба уникнути відповідальності за виконання роботи. А професіонали завжди готові взяти відповідальність на себе.

7. Ігнорування проблеми

Буває, що проблему можна запобігти або зменшити ще на початковому етапі її появи. Але якщо зробити вигляд, що проблеми не існує, вона переросте у велику лавину з купою неприємних наслідків для компанії. Уміння помітити і ліквідувати проблему на початковому етапі - це ознака професіоналізму. А ігнорування її - ознака дилетанта.

 

8. Роздування з мухи слона

Співробітник, щоб показати свою значимість і компетентність, робить з дрібної проблеми велику, не бажаючи йти на компроміс. В результаті зриваються терміни проекту. скарги і неконструктивне рішення проблем

невідповідальність на роботі

9. Граматичні помилки в мові та письмі.

Одну-дві помилки у внутрішній корпоративній пошті ще пробачать. Але постійна відсутність розділових знаків, повне незнання орфографії і принципів діловодства можуть поставити хрест на вашій кар'єрі. Якщо ви - не гуманітарій, краще попросіть грамотного співробітника (наприклад, секретаря) перевіряти ваші ділові листи і комерційні пропозиції перед відправкою.

розвиток пам'яті

10. Безлад на робочому столі і в комп'ютері

На заваленому паперами офісному столі важко знайти необхідну річ або документ. Те ж саме стосується організації файлової системи в комп'ютері. Дивлячись на такий бардак, колегам і клієнтам складно повірити в високий професіоналізм людини, яка не може розібратися навіть в своїх речах.

безлад на робочому місті

Читайте також "7 правил приємої людини"

Читайте також "9 помилок в спробах догодити керівництву"

Читайте також "15 ступенів кар'єрного зросту"

Читайте також "8 дивних офісних правил світових компаній"

Читайте також "10 фатальних помилок керівників, через які йдуть найкращі співробітники"

Читайте також "Як відмовити і залишитися другом?"

Читайте також "7 правил приємної людини"

Читайте також "9 способів підвищити свою самооцінку"

Сохранить

Расскажи друзьям
English_Dom
Все материалы сайта защищены авторским правом. Копирование и видоизменение материалов сайта возможно только после письменного согласия администрации сайта.
Newfrog.com INT Newfrog.com INT
Puzzle English

Контакти

admin@keep-sane.com.ua

Залиште нам повідомлення