(0)

5 характеристик позитивного робочого середовища

5 характеристик позитивного робочого середовища

Робоча атмосфера – це не лише робочий процес, але й стосунки у колективі, у тому числі і з керівництвом, організаційні моменти в офісі, корпоративні заходи, місце для особистісного розвитку тощо.

Читать далее

Як вижити в офісі: 10 порад для просування вгору по кар’єрних сходах

Як вижити в офісі

Амбітні працівники постійно перебувають у пошуках можливостей для власного сходження вгору по кар’єрних сходах. Багато з них прагнуть піднятися по службових сходах до успіху, але досягають успіху не всі, а лише ті, у кого розвинені дисциплінованість та позитивні наміри, щоб досягти бажаного рівня. Успішні люди завжди мають власні принципи, які допомагають їм досягти поставлених цілей. Щоб привернути до себе увагу, не обов’язково брати на себе занадто багато тяжкої роботи. Досить якісно виконувати невеликі, але все ж таки важливі доручення. Таке ставлення до своїх обов’язків неодмінно виокремить вас серед інших працівників.

Читать далее

10 фатальних помилок керівників, через які йдуть кращі співробітники

10 фатальних помилок керівників, через які йдуть кращі співробітники

Ваша компанія не в перший раз позбавляється кращих кадрів? Швидше за все, причина витоку співробітників - розбіжності з політикою керівництва. Читайте в нашій статті 10 фатальних помилок управління, на які краще звернути увагу вже зараз. Відсутність перспективи кар'єрного зростання і можливості самореалізації для кращих співробітників, емоційне вигорання, відсутність професійного визнання, невиконання керівником власних обіцянок, постійний дріб'язковий контроль, бюрократизм, протидія новому і багато іншого. Від хороших начальників не біжать, пора стати кращим у своїй справі! Якщо від вас не вперше йдуть кращі співробітники, час задуматися про причини, які змушують цінні кадри рвати відносини з вашою компанією. Найчастіше проблема ховається далеко не в цифрах і навіть не в обсягах поставлених робіт, але в неправильних діях керівника, який просто не може знайти підхід. Адже від хорошого життя не біжать! Щоб уникнути витоку кращих кадрів в подальшому, рекомендуємо звернути увагу на 10 популярних помилок керівників, яких краще уникати.

Читать далее

15 ступенів кар'єрного росту, які проходять всі керівники + Інфографіка

15 ступенів кар'єрного зросту

Мрієте про керівну посаду в компанії, на яку поки працюєте в якості рядового менеджера? Радимо прочитати 15 правил просування по кар'єрних сходах, слідуючи яким, ви обов'язково заберетеся на її вершину.

Читать далее

8 дивних офісних правил світових компаній

8 дивних офісних правил світових компаній

Вам здається, що керівництво офісу чіпляється? Вимагає занадто багато, економить на всьому, і взагалі заважає працювати? Пропонуємо добірку офісних правил деяких світових компаній. Деякі з них мають логічне пояснення і роблять такі компанії лідерами, а інші....

Читать далее

Контакти

admin@keep-sane.com.ua

Залиште нам повідомлення