(0)
Puzzle English
English_Dom

Як вижити в офісі: 10 порад для просування вгору по кар’єрних сходах

Амбітні працівники постійно перебувають у пошуках можливостей для власного сходження вгору по кар’єрних сходах. Багато з них прагнуть піднятися по службових сходах до успіху, але досягають успіху не всі, а лише ті, у кого розвинені дисциплінованість та позитивні наміри, щоб досягти бажаного рівня. Успішні люди завжди мають власні принципи, які допомагають їм досягти поставлених цілей. Щоб привернути до себе увагу, не обов’язково брати на себе занадто багато тяжкої роботи. Досить якісно виконувати невеликі, але все ж таки важливі доручення. Таке ставлення до своїх обов’язків неодмінно виокремить вас серед інших працівників.

 

Для початку ми дамо вам 10 практичних порад, які вплинуть на ваше ставлення до роботи і в результаті підштовхнуть вас до того, щоб підніматися кар’єрними сходами вгору. Ознайомтесь із цими порадами і застосуйте їх на практиці.

1. Завжди одягайтеся бездоганно

Формальний стиль одягу є обов’язковим. Дресс-код показує ставлення працівника до роботи. Про вас складатимуть враження, дивлячись на ваш зовнішній вигляд. І в більшості випадків, класичний одяг означає, що ви серйозно налаштовані на вашу роботу. Це також показує вашу прихильність до компанії і її діяльності. Людина, яка нехтує своїм зовнішнім виглядом, завжди вважається менш відданою своїм справам і не зосередженою на своїй роботі.

2. Беріть ініціативу у свої руки

Ви маєте більш активно брати участь і допомагати у складних ситуаціях, з якими зіткнулися ваші колеги чи керівник. Вам варто бути готовими до того, щоб прийняти будь-яку додаткову роботу, навіть якщо вона не належить до ваших безпосередніх обов’язків. І таке уміння відрізняє лідера від пересічного працівника. Лідер – це той, хто намагається вийти за межі своєї діяльності і допомагає тим, хто цього потребує. Лідер – це та людина, яка бере на себе ініціативу і намагається вирішити проблему раніше за інших. Ви завжди маєте бути готовими допомагати.

Взяти ініціативу в свої руки

Керівники часто приглядаються до того, хто готовий взяти на себе ініціативу і пропонують йому руку допомоги. Адже це дає розуміння працівнику, що він не тільки працюєте на компанію, а є її повноцінною частиною. Ви виконуєте свою роботу так, ніби компанія багато для вас означає і ви із задоволенням та відповідальністю виконуєте всі поставлені перед вами завдання. Таку людину керівник заохочуватиме, просуватиме по кар’єрних сходах нагору.

3. Завжди будьте готові

Якщо у вас є готові презентації чи цікаві матеріали, не соромтеся і покажіть їх.

Керівництво обов’язково помітить ваше завзяття до роботи, якщо воно буде оформлене у формі графіків та презентацій. Для керівництва це буде свідченням вашого ґрунтовного підходу до роботи. Зрозуміло, що звіти і так є частиною ваших зобов’язань, але спробуйте вийти за межі стандартів і в цій сфері діяльності. Запропонуйте свіжий погляд на проблеми, які ви самі виявили.

4. Будьте відповідальними

Хороший працівник – відповідальний працівник. Взяття на себе зобов’язань має бути вашою сильною стороною. Вам варто серйозно поставитись до того, що вам доручили виконати. Ви також маєте бути готові взяти на себе більше зобов’язань, якщо виникне така необхідність.

Будьте відповідальними

У разі, якщо вам не вдалося виконати поставлене перед вами завдання, вам варто визнати свої помилки і принести свої вибачення. Керівник завжди шукає людину, яка не лише може взяти на себе відповідальність за виконання певних обов’язків, а й готова нести таку ж саму відповідальність за їх невиконання.

Відповідальність має проявлятися не лише на роботі, а й бути вашим безпосереднім життєвим принципом. Особливо, якщо ви прагнете досягти успіхів у вашому житті.

5. Нічого не відкладайте на завтра

Допомога колегам, які її потребують у разі виникнення у них труднощів, – це хороша справа. Але пам’ятайте, що й ваша робота має бути виконана вчасно. Перед тим, як пропонувати комусь свою допомогу, переконайтеся, що ви впораєтеся із власними завданнями.

Відтермінування завдань, які вам доручили, буде розглядатися керівництвом як недбале ставлення до вашої роботи. Є мільйони працівників, які працюють усе життя як наймані працівники. Вони роблять тільки те, що вважають за потрібне для себе. Деякі з них постійно відкладають на потім доручені їм завдання. У результаті, їм стає складніше втриматися на своїй посаді.

6. Спілкуйтеся ефективно

Правильне спілкування – це важливий інструмент для успішної кар’єри. Якщо ви в змозі висловлювати коректно ваші думки і до того ж справляти потрібний ефект, ви неодмінно привернете увагу керівництва та колег. Ваші комунікативні навички можуть привести вас у крісло керівника чи менеджера. Вам будуть пропонувати ділитися своєю власною думкою на зустрічах у компанії.

Спілкуйтесь ефективно

Бути освіченим – це лише частина успішного спілкування. Будьте ввічливими. Розмовляйте чітко. Діліться думками конструктивно. Якщо ви гніваєтесь, спробуйте розмовляти спокійно. Ви завжди маєте бути емоційно стабільними, оскільки керівництво відзначає лише тих співробітників, які ефективно обмінюються інформацією і до того ж, залишаються спокійними у будь-якій ситуації.

7. Дійте обдумано

Працівник має використовувати свій здоровий глузд для того, щоб діяти відповідним чином. Ті працівники, які мають здоровий глузд, частіше досягають успіхів в ієрархічній структурі компанії. По-перше, завжди дотримуйтеся правил і приписів компанії. Незалежно від того, як складається ситуація, завжди демонструйте правильний темперамент і намагайтеся справляти хороше враження на своє керівництво.

Ненормативна лексика, голосний сміх, пошук іншої роботи в офісі чи ночівля в ньому – відправлять вас у «чорний список» керівництва. І це забере у вас будь-який шанс на підвищення чи досягнення професіональних успіхів. Амбітні співробітники, які претендують на високі посади, мають гарантувати, що вони притримуватимуться визначених рівнів пристойної поведінки.

8. Не будьте «розумником»

Офіси завжди переповнені працівниками, які намагаються показати, що вони розумніші, ніж є насправді. Вони дозволяють собі різні витівки, оскільки вважають, що їм усе зійде з рук, адже вони дуже «розумні» і «цінні» для компанії. Не будьте серед таких «розумників».

Не будьте розумником

Пам’ятайте, що у будь-який момент хтось може доповісти про вас керівництву. Така поведінка не принесе нічого хорошого. Сидіти в соціальних мережах у свій робочий час і намагатися приховати це, коли керівник проходить повз – не професійно. Керівники сприймають це як нехтування правилами роботи у їхній компанії, а іноді і як особистий виклик.

9. Говоріть про керівництво лише хороше

Це факт, що кожній людині подобається коли її хвалять, а надто це подобається керівництву. Але будьте уважні! З похвалою також варто бути дуже обережними, щоб ваші слова не виглядали як підлабузництво.

Хвалити керівника перед ним самим – не найкраща ідея. Оскільки це буде звучати штучно і навмисно. З іншого боку, якщо ви зауважите його хороші якості перед його колегами чи друзями, він про це обов’язково дізнається і йому буде дійсно приємно. Зрештою, така похвала буде виглядати більш щирою.

Скоріш за все, ваш керівник буде вражений тим, що його хвалять поза спиною і захоче дізнатися, хто саме таким займається. Похвала має бути справжньою. Не варто передавати куті меду і вихваляти керівника, якщо він того не заслуговує. Такий вчинок принесе більше шкоди, ніж користі.

10. Навчіться казати «ні»

Навчіться казати «ні». Звичайно, ви не повинні ображати вашого керівника, менеджера чи колег, але ви маєте озвучувати свою думку, надто якщо ви не згодні. Проте ваша незгода має звучати ввічливо. Тактовний спосіб сказати «ні» не зашкодить вашим стосункам із колегами та керівництвом і не похитне вашої позиції у компанії. Розбіжності завжди є у робочому колективі. Але важливо те, що ці розбіжності можна звести до мінімуму в процесі вирішення того чи іншого питання.

Говорити ні

Є багато ввічливих способів сказати «ні». Проте універсальним способом є вибачення перед тим, як піддати сумніву чиюсь думку. Цим ви дасте зрозуміти, що ваші наміри щирі. Якщо ви не згодні із думкою своїх колег, ви можете дати свої аргументи, перш ніж поділитися власною думкою. Будьте щирими і чесними. Керівник, скоріш за все, захоче бачити вас у ролі керівника певного відділу, оскільки ви маєте власний погляд і не боїтеся його озвучувати.

 

 

Расскажи друзьям
English_Dom
Все материалы сайта защищены авторским правом. Копирование и видоизменение материалов сайта возможно только после письменного согласия администрации сайта.
Newfrog.com INT Newfrog.com INT
Puzzle English

Контакти

admin@keep-sane.com.ua

Залиште нам повідомлення