(0)
Puzzle English
English_Dom

8 дивних офісних правил світових компаній

Вам здається, що керівництво офісу чіпляється? Вимагає занадто багато, економить на всьому, і взагалі заважає працювати? Пропонуємо добірку офісних правил деяких світових компаній. Деякі з них мають логічне пояснення і роблять такі компанії лідерами, а інші....

8 дивних офісних правил Zara

Щоб підтримувати імідж компанії, керівництво Zara ввів особливий дрес-код. Так, усі працівники зобов'язані приходити на роботу в одязі від бренду, причому найдорожчою лінійки. І чоловіки, і жінки можуть купувати будь-одяг і взуття з актуальної колекції Zara на свій смак, використовуючи її як уніформу. Правда, роблять вони це за свій рахунок, отримуючи від компанії тільки 15% знижку. Хоча, враховуючи розмір окладу більшості офісних співробітників Zara, вони можуть собі це дозволити.

Zappos

8 дивних офісних правилКорпоративна культура цієї багатомільйонної корпорації стала прикладом для більшості західних менеджерів. Так, в Zappos лояльність співробітника перевіряють у перший день стажування. Людині пропонують 2000 доларів за те, щоб він негайно звільнився. Ті деякі, які йдуть на це, на думку керівництва, ніколи не зможуть зробити компанію великої. А ще співробітники call-центру компанії зобов'язані відповідати на всі питання, які їм ставлять по телефону. Навіть якщо вам потрібні будуть адреси служб з доставки піци, таку інформацію в Zappos теж нададуть.

техніка досягнення складних цілей

Корпоративні правила AmazonЯкщо ви скаржитеся на надмірну ощадливість директора, порівняйте її з правилами інтернет-магазину Amazon. Після кризи-2008 тут ввели режим жорсткої економії. Наприклад, весь друк проводиться на чорно-білих принтерах, навіть друк кольорових презентацій. А при роботі над проектом команда кураторів може складатися з обмеженої кількості осіб. Так зване «правило 2 піц» регулює склад проектних співробітників: якщо при замовленні піци двох коробок буде мало, значить, команду потрібно скорочувати.

 

Корпоративні правила ПанасонікPanasonic.

Щотижневе розпивання корпоративного гімну та прослуховування його в офісі вранці. Читання семи принципів компанії Панасоник і повторення співробітниками основного кредо Panasonic на внутрішніх зборах... Ці нехитрі, але регулярні дії, на думку керівництва компанії Panasonic, повинні настроїти співробітників на єдину хвилю і нагадувати їм, куди рухається компанія. «Наша робота поліпшить життя, і ми внесемо внесок у прогрес суспільства» - саме ці слова гімну є місією Panasonic вже багато десятиліть.

 

Анті-Apple - корпоративне правило Microsoft Microsoft

Тут не можна користуватися iPhone та іншою продукцією Apple. Не тільки в головному офісі, але і в регіонах. За корпоративні гроші заборонено купувати що-небудь у конкурентів. Навіть якщо працівник залишить на столі особистий iPad або інший гаджет від Apple, то може його не виявити, коли повернеться з кава-паузи. І це правило, як нам здається, абсолютно логічно.

 

Tesla/SpaceX 

Елон Маск  тримає в тонусі кожного співробітника компанії. На інженерну роботу, що вимагає роки наполегливого вивчення і дослідів, він дозволяє витрачати не більше місяправила Елона Маскаця! Після чого буде чіплятися до результату,з вимогою ідеалу. Також коронною фразою трудоголіка Елона є: «Все ще недостатньо людей працює по неділях!». І не важливо, скільки часу люди витрачають на виконання своїх обов'язків. Завжди знайдеться хтось, хто буде працювати більше. Така політика часто дає збої в роботі компанії, але вона ж прискорює її лідерство. 

техніка покращення пам'яті

правила McDonald'sMcDonalds

Навіть якщо ви влаштовуєтеся в McDonalds на офісну посаду, то все одно будете проходити 1-2 тижневе стажування в одному з закладів. Це дозволить вам, як новому співробітнику, вивчити всі виробничі процеси зсередини. А щоб працівники офісу не розслаблялися і були ближчими до реальності, щорічно їх додатково відправляють на роботу в один з McDonalds. Винятків не роблять ні для кого. Навіть якщо ви – менеджер, раз у рік вас можуть направити мити підлогу в McDonalds на цілих 3 дні!корпоративна культура

AEGIS

Світова рекламна компанія AEGIS заборонила приносити в офіс кольорову капусту. Якщо співробітник буде пійманий за поїданням цього овоча, його відразу звільнять. Кольорова капуста під забороною. Це, мабуть, єдине правило, логічного пояснення якому ми не знайшли. Мабуть, це щось особисте.

 

Читайте також "Як відмовити і залишитись другом"

Читайте також "7 правил приємної людини"

Читайте також "9 способів підвищити свою самооцінку"

Читайте також "9 помилок в спробах догодити керівництву"

Сохранить

Расскажи друзьям
English_Dom
Все материалы сайта защищены авторским правом. Копирование и видоизменение материалов сайта возможно только после письменного согласия администрации сайта.
Newfrog.com INT Newfrog.com INT
Puzzle English

Контакти

admin@keep-sane.com.ua

Залиште нам повідомлення