(0)
Puzzle English
English_Dom

15 ступенів кар'єрного росту, які проходять всі керівники + Інфографіка

Мрієте про керівну посаду в компанії, на яку поки працюєте в якості рядового менеджера? Радимо прочитати 15 правил просування по кар'єрних сходах, слідуючи яким, ви обов'язково заберетеся на її вершину.

1. Усвідомте мети компанії, в якій працюєте

Якщо ви, як співробітник компанії, не знаєте її цілей, вам ніколи не зробити кар'єру. Уточніть, куди і навіщо рухається компанія, і прийміть цей напрямок як єдиний вірний для себе.

кар'єрний зріст

2. Надихайтеся прикладами успішних людей

Якщо ви станете наслідувати креативності Джобса, впевненості Форда або вимогливості Елона Маска, вас обов'язково помітять. Адже тільки співробітники, які виділяються із загального числа офісного планктону, здатні займати керівні посади. Чим ви посередні і більш керовані, тим менше у вас шансів стати лідером. Тому аналізуйте будь-яке завдання, не кидайтеся відразу його виконувати так, як Вам сказали. Відсіваючи зайве і займаючись тільки важливими речами, ви досягнете успіху в будь-якій роботі.

3. Усвідомте місію компанії та свою роль в ній

Що буде, якщо вас завтра звільнять? Чи стане компанія від цього працювати гірше? Якщо після вашого відходу нічого не зміниться, якщо вас можна замінити будь-якою іншою людиною - переглянете свій внесок в діяльність компанії. Можливо, ви могли б принести реальну користь корпорації, роблячи іншу роботу? Подумайте, в чому ви можете стати незамінним? Де ви зможете бути на своєму місці? Від цього залежить не тільки ваше просування по кар'єрних сходах, а й ваше самопочуття на роботі.

кар'єрні сходи

4. Думайте ширше, станьте незалежні від думки інших

Керівник вирішив, що ви - невдаха? Так і є, якщо ви в це вірите. Думка інших людей - це тільки їхня особиста думка. Ваша віра в себе - вона набагато цінніша. Ваші мрії впливають на вас більше, ніж інші люди. Якщо, звичайно, ви щось робите для їх досягнення. Приходьте вчасно на роботу, виконуйте свої обов'язки і вкладайте час і сили в своє зростання. Скоро ви зміните не тільки думка керівника про вас, але і весь світ.

5. Постійно пам'ятайте про клієнта

На роботі клієнти так само важливі, як чоловік, діти, батьки в особистому житті. Саме замовники витрачають важко зароблені гроші, щоб купити продукт або послугу вашої компанії. Від них залежить ваше благополуччя. Тому думайте, перш за все, про клієнтів компанії. Витрачайте на це 80% свого робочого часу. Ті фірми, які віддаляються від споживача, вмирають до того, як стають великими. У книзі Тоні Шия «Доставляючи щастя. Від нуля до мільярда »ви знайдете підказки, як це робити правильно.

6. Ставтеся до роботи, як до свого бізнесу

Кращий спосіб добитися успіху в кар'єрі - уявити себе в ролі керівника компанії. Якби ви були директором, стали б ви платити співробітникові за ту роботу, яку робите зараз самі? Чи принесе ваша робота користь компанії, якщо оцінювати її з позиції керівника? Така щоденна вправа допоможе відрізнити важливі і термінові завдання від нетермінових, неважливих, і навіть непотрібних.

7. Підніміть власні стандарти

Вашу роботу повинен оцінювати не тільки керівник, але і ви самі. Підвищуйте власні стандарти, намагайтеся сьогодні зробити більше, ніж ви робили вчора. Пам'ятайте, що за вами кожну хвилину спостерігають співробітники. І якщо керівника обдурити вам вдасться, то їх - ніколи. Тому не намагайтеся робити роботу для відводу очей. Робіть її від душі і якісно - це обов'язково помітять і оцінять. А якщо ви не впевнені в тому, що виконуєте обов'язки добре - запитайте керівника. Попросіть його щомісяця або раз на квартал оцінювати вашу роботу. Повірте, навіть таке прохання вже виділить вас в очах начальника.

8. Постійно вивчайте нову інформацію у вашій галузі

Мінімум 30 хвилин в день читайте актуальні новини про тей напрямок, в якому працює компанія. Знаючи всю інформацію про стан ринку, ви зможете вносити сміливі, але корисні пропозиції на зборах. Зрештою, вам доведеться цим займатися, коли ви будете керувати компанією. Тому качайте м'язи заздалегідь.

вивчайте нове

9. Завжди складайте і виконуйте план

План роботи для вас задає не тільки керівник, але і ви самі. Виділіть одне головне завдання для себе на тиждень, місяць або на квартал, і рухайтеся до його виконання кожен день. Причому, виконуйте пункти плану по його здійсненню в першу чергу. Залиште на потім наради, перевірку пошти і нетермінові телефонні дзвінки. Вони дають помилкове відчуття результативності. Виконуючи важливі справи своєчасно і правильно, досягаючи поставлених вами ж цілей, ви за короткий час досягнете більших результатів, ніж будь-який інший співробітник компанії.

техніка досягнення складних цілей

10. Знайдіть спільну мову з колегами

Результат вашої роботи - це ще не все для досягнення висот в кар'єрі. Якщо, не дивлячись на всю вашу працьовитість та ініціативність, ви не вмієте ладити з колегами, шлях догори вам закритий. Неврівноважені, чварні співробітники, які створюють негативну атмосферу в колективі - перші претенденти на звільнення. І не важливо, як добре ви працюєте. Адже інші співробітники на роботу теж приходять не розважатися. І непогано справляються зі своїми обов'язками. Але при цьому чудово спілкуються з іншими людьми. Приємні, товариські люди завжди будуть цінніше склочних трудоголіків. Тільки якщо ви не геній. Хоча ... І геніїв звільняли з роботи, згадайте Стіва Джобса. Приходьте на роботу без запізнень, не зривайтеся з робочого місця рівно о 18:00, не сваріться на роботі, будьте чемні, і люди до вас потягнуться.

знайдіть спільну мову з колегами

11. Знайдіть союзника і друга на роботі

Подружитеся з кимось в офісі. Серед співробітників напевно є приємні і товариські люди, з якими можуть знайтися спільні інтереси. Це потрібно для того, щоб зберігати позитив на робочому місці, а також, щоб дійсно любити свою роботу. Це не просто логічні роздуми, а науково доведений факт: люди, які мають друзів на роботі, ходять туди з великим задоволенням, і виконують роботу з великим ентузіазмом. Точніше, виявляють в 7 разів більше активності і креативності в роботі, ніж люди, які не мають друзів серед колег (дослідження компанії Gallup). А ще таких людей рідше звільняють.

техніка покращення пам'яті

12. Будьте морально стійкі до критики, конфліктів і складнощів на роботі

Уміння не піддаватися на провокації - найцінніша здатність будь-якого керівника. Тренуйте її з самого початку кар'єри. Колеги вас провокують? Начальство зухвало дивиться? Не піддавайтеся. Завжди пам'ятайте про свою мету, будьте вище будь-яких конфліктів. Не витрачайте даремно час і енергію, лаючись і сперечаючись із співробітниками. Вас критикують? Поставтеся до цього конструктивно. Може, в зауваженнях оточуючих є частка істини? Іноді критика допомагає нам рости і стає краще. Не упускайте таку можливість. І будьте вдячні колегам - вони роблять все для того, щоб ви не зупинялися і йшли вперед.

витримуйте критику

13. Плануйте регулярний відпочинок від роботи

Це стосується не тільки щотижневих вихідних або щорічної відпустки, а й перерв від роботи кожен день. Працівники, які ніколи не відволікаються від роботи, намагаються бути сконцентрованими на ній кожну секунду, дуже швидко стають недієздатними. Вони починають працювати в півсили, потім і зовсім з останніх сил. Продуктивність такої праці мінімальна. Якщо ви теж будете вбивати себе на роботі, то через півроку перетворитеся на зомбі. І ніхто навіть не подумає запропонувати вам керівну посаду в компанії, навіть якщо ви - ідеальний кандидат на цю посаду.

планування відпочинку

14. Проявляйте дисциплінованість у всьому

Ідеальний порядок на робочому столі, своєчасне з'явлення на роботі і зборах, вчасно виконана робота - все це показники дисципліни. І якщо вас можна назвати дисциплінованим, то 30% шляху до крісла керівника ви вже пройшли. Тільки намагайтеся не вимагати такої ж дисципліни від колег. Так ви будете шановані усіма. А ще заздалегідь позбудетеся від конкурентів. Дисципліни очікуйте тільки від себе.

15. Не сподівайтеся, що в будь-який момент зможете змінити роботу15 сходинок кар'єри. Інфографіка

Якщо вас сьогодні звільнять, зможете ви знайти роботу з таким же окладом і такими ж обов'язками протягом 3 місяців? Якщо ні - не ризикуйте. Можливості для кар'єрного зростання є в будь-якої компанії. І кожен керівник, як пише Рід Хоффман у своїй книзі «Альянс. Управління персоналом в столітті соціальних зв'язків », має право очікувати, що співробітник буде працювати на його компанію не менше 4 років. За що отримає гроші, напрацює зв'язки, досконально вивчить свою роботу і зможе згодом знайти посаду покраще. Нова робота вимагає нових навичок, знань і сил почати все з нуля. Але такий шанс надається не завжди і не всім. Якщо ви не впевнені, що готові до такого стресу - залишайтеся там, де працюєте. І робіть все для того, щоб принести користь цій компанії. Якщо ви впораєтеся за умов, які є зараз, то зможете вирости до керівника в будь-якій компанії і при будь-яких обставинах

 Скачате безкоштовну інфографіку до цієї статті тут.

8 дивних офісних правил світових компаній

 

Читайте також "Як відмовити і залишитись другом"

 

Читайте також "7 правил приємної людини"

 

Читайте також "9 способів підвищити свою самооцінку"

 

Читайте також "9 помилок в спробах догодити керівництву"

 

ЧитаСохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Расскажи друзьям
English_Dom
Все материалы сайта защищены авторским правом. Копирование и видоизменение материалов сайта возможно только после письменного согласия администрации сайта.
Newfrog.com INT Newfrog.com INT
Puzzle English

Контакти

admin@keep-sane.com.ua

Залиште нам повідомлення